ZNAČAJ I FAZE PROCESA BRENDIRANJA LOKACIJA
Sažetak
Cilj rada je da ukaže na značaj brendiranja lokacija u funkciji privlačenja kvalitetnih ljudskih resursa, većeg broja posetioca, turista, investicija, kompanija i događaja, bolje prodaje i iznalaženja novih kanala prodaje sopstvenih proizvoda ili usluga. Brendiranje obezbeđuje mestima prepoznatljivost, distinktivnost, individualnost i čini ga nezamenljivim u svesti onih koji u njega dolaze. Međutim, proces brendiranja predstavlja zahtevan poduhvat koji iziskuje konzistentost, vreme, znanje, strpljenje i dugoročnu stratešku orijentaciju, zbog čega je identifikacija i razumevanje faza procesa brendiranja, koje su u fokusu ovog rada, od ključnog značaja za uspešan razvoj i implementaciju strategije brendiranja. Razvoj mesta podstaknutog brendiranjem ima pozitivan uticaj na demografske trendove, obagaćivanje kulturnih sadržaje i druge važne faktore ukupnog kvaliteta života.
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).