ZNAČAJ I FAZE PROCESA BRENDIRANJA LOKACIJA

  • Ana Đ. Jovičić Vuković Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Ključne reči: place brend||, ||brend mesta, place image||, ||imdž mesta, phases of branding process||, ||faze procesa brendiranja, branding process||, ||proces brendiranja, place branding||, ||brendiranje mesta, city brandinc||, ||brendiranje grada, location branding||, ||brendiranje lokacije,

Sažetak


Cilj rada je da ukaže na značaj brendiranja lokacija u funkciji privlačenja kvalitetnih ljudskih resursa, većeg broja posetioca, turista, investicija, kompanija i događaja, bolje prodaje i iznalaženja novih kanala prodaje sopstvenih proizvoda ili usluga. Brendiranje obezbeđuje mestima prepoznatljivost, distinktivnost, individualnost i čini ga nezamenljivim u svesti onih koji u njega dolaze. Međutim, proces brendiranja predstavlja zahtevan poduhvat koji iziskuje konzistentost, vreme, znanje, strpljenje i dugoročnu stratešku orijentaciju, zbog čega je identifikacija i razumevanje faza procesa brendiranja, koje su u fokusu ovog rada, od ključnog značaja za uspešan razvoj i implementaciju strategije brendiranja. Razvoj mesta podstaknutog brendiranjem ima pozitivan uticaj na demografske trendove, obagaćivanje kulturnih sadržaje i druge važne faktore ukupnog kvaliteta života.

Biografija autora

Ana Đ. Jovičić Vuković, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad

predavač

Objavljeno
2019/04/10
Rubrika
Pregledni članak