ЗНАЧАЈ ПЕРМАНЕНТНОГ УЧЕЊА У СПОРТУ
Sažetak
Развој самообразовне компетентности запослених је од кључне важности у савременом начину пословања. Стога је врло важно да запослени буду оспособљени за самообразовање, како се оно не би одвијало стихијски и по слободном нахођењу појединца. Стога је у раду посебна пажња посвећена је анализи образовних потреба као полазишта за усавршавање запослених. У раду се говори и о професионалном развоју запослених, о његовом значају за развој каријере, али и организације у целини. Циљ рада је да се укаже на значај самообразовања запослених у спорту, те да се да преглед рецентен литературе из ове области.и.
Reference
Adorno 1980: T. W. Adorno. Stichworte. Kritische Modelle 2. a.M. Frankfurt
Aleman – Martinez – Lynk 2009: A. M. Aleman, W. Martínez, K. Lynk. Online social networking on campus: understanding what matters in student culture. Routledge, New York and London.
Alibabić 2011: Š. Alibabić. “Training for self-education: Methodological response to andragogy challenge”. Inovacije u nastavi – časopois za savremenu nastavu, vol 24. iss. 1, 5-16.
Андевски 2008: М. Андевски. Менаџмент образовања, Цеком, Нови Сад.
Андевски 2011: „Директори као радници знања“, Иновациона култура као фактор у формирању и развоју иновационих система, Факултет за менаџмент, Нови Сад.
Arnold, R. (1997) Qualität durch Professionalität. Zur Durchmischung von Utilität und Zweckfreiheit in der Qualität betrieblicher Weiterbildung. In: ders. (Hrsg.) Qualitätssicherung in der Erwachsenenbildung. Opladen, S. 51–61
Арсенијевић 2017: О. Арсенијевић. Мерење интелектуланог капитала организације – савремени управљачки инструмент. Факултет за пословне студије и право, Београд.
Arsenijević – Ristić – Bubulj 2010: O. Arsenijević, D. Ristić, M. Bubulj.Self-Evaluation as a Tool for Managing Developing Changes in Education for Management - An Experience“, 4th International Technology, Education And Development Conference (INTED 2010) рр. 5695-5702.
Čizmić – Bojanović – Štajneberger – Petrović 1995: S. Čizmić, R. Bojanović, I. Štajnberger, I. Petrović. Psihologija menadžmenta. VSSP. Beograd.
Domisch – Harms – Sticksel 2000: M. E. Domsch, M. Harms, P. Sticksel. Methoden II –Bildungsbedarfsanalyse. Studienbrief Personalentwicklung. 2. ZFUW, Universität Kaiserslautern. Berlin-
Grubić Nešić 2010: L. Grubić Nešić. Menadžment ljudskih resursa. Fakultet tehničkih nauka. Novi Sad.
Grünewald – Moraal 2003: U. Grünewald, D. Moraal. Betriebliche Weiterbildung in Deutschland – fit für Europa? Ergebnisse der zweiten europäischen Weiterbildungserhebung. www.bibb.de/de/7190.htm http://hr.wikipedia.org/wiki/Social_bookmarking
Јанићијевић 2006: Н. Јанићијевић. „Организационо учење у теорији организационих промена“, Економски анали 171, с. 7-31
Jhingran 2006: A. Jhingran. „Enterprise information mashups: Integrating information simply”. Conference: Proceedings of the 32nd International Conference on Very Large Data Bases, Seoul, Korea.
Каменарац 2011: О. Каменарац. „Професионални развој – лични конструкт наставника“. Андрагошке студије, 2. Институт за педагогију и андрагогију. Београд.
Кулић – Деспотовић 2004: Р. Кулић, М. Деспотовић. Увод у андрагогију. Свет књиге. Лакета, Новак. Београд.
Марушић 2002: С. Марушић. Управљање људским потенцијалима. АДЕКО. Загреб.
Супер 1977: Е. Д. Супер. Професионална оријентација : важно доношење одлука у друштву које се мења. Човек и занимање 1. Београд.
Васиљевић 2012: Д. Васиљевић. „Индивидуално усавршавање наставника западне Србије“, Теме. 2012. с. 255-276.
www.itlist.com
http://www.valentinkuleto.com/2016/04/profesionalni-razvoj-nastavnika-kljuc-kvalitetne-nastavne-prakse/
http://web.duke.edu/eng169s2/group1/lex3/firstpge.htm