DIGITAL EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Sažetak
Reference
Rouby, A. (2019). Developments in the EU policy 2021-2027. S3 Agri-food platform WCM, Florence. EC, EU: DG Agriculture and Rural Development.
Виденовић, М., Чапрић, Г. (2020). ПИСА 2018 – Извештај за Републику Србију. Београд: Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије.
Delegacija EU u RS (2018). Evropska komisija pokreće Digitalnu agendu za Zapadni Balkan, Delegacija EU u Republici Srbiji. Beograd: Delegacija EU u RS. Retrieved December 2, 2021 fromhttps://europa.rs/evropska-komisija-pokrece-digitalnu-agendu-za-zapadni-balkan/>
Dishon, G. (2022). What kind of revolution? Thinking and rethinking educational technologies in the time of COVID-19. Journal of the Learning Sciences, 31(3), 458-476.
Ђекић, В. (2018).Улога телевизије у образовању и васпитању деце. Кругови детињства, 5(1-2), 71-81.
Ђорђевић, С., Младеновић, З. (2021). Менторство као елемент побољшања организационих и функционалних перформанси образовних институција у Србији. Учење и настава, 7(2), 365–382.
Europska komisija (2014). Politike Europske unije: Digitalna agenda za Europu. Luxembourg: Glavna uprava za komunikaciju, Ured za publikacije Europske unije.
Europska komisija (2018а). Akcijski plan za digitalno obrazovanje. Retrieved December 26, 2021 fromhttps://ec.europa.eu/education/education-in-the-eu/digital-education-action-plan_hr>
Europska кomisija (2018b). Komunikacija Komisije Europskom parlamentu, Vijeću, Europskom gospodarskom i soijalnom odboru i odboru regija o akcijskom planu za digitalno obrazovanje {SWD (2018)12 final. Bruxelles: EC.
Закон о основном образовању и васпитању ("Сл. гласникРС", бр. 55/2013, 101/2017, 10/2019, 27/2018 - др. закони 129/2021).
Закон о предшколском васпитању и образовању ("Сл. гласник РС", бр. 18/2010, 101/2017, 113/2017 - др. закон, 95/2018 - др. закон, 10/2019, 86/2019 - др. закон, 157/2020 - др. закон, 123/2021 - др. закон и 129/2021).
Закон о средњем образовању и васпитању ("Сл. гласникРС", бр. 55/2013, 101/2017, 27/2018 - др. закон, 6/2020, 52/2021, 129/2021 и 129/2021 - др. закон).
Калмар, Л. (2022). Улогара дионичарског рада у неформалном образовању младих. Учење и настава, 8(1), 201–220.
Klepić, S. (2021). Nastava srpskog jezika sa učenicima sa posebnim sposobostima za računarstvo i informatiku. Zbornik radova sa međunarodne naučno-stručne konferencije „Daroviti i okruženje –porodično, obrazovno i poslovno”, 138-150. Novi Sad: Udruženje građana Mensa Srbije.
Максић, С., Павловић, Ј. (2022). Креативност у образовању из перспективе наставника. Београд: Институт за педагошка истраживања.
Mikić, V., Đorđević, A. (2021). Stavovi učitelja i nastavnika srpskog jezika i književnosti o nastavisrpskog jezika na daljinu za vreme vanrednog stanja usled pandemije virusa kovid 19. Uzdanica. Časopis za jezik, književnost i pedagoške nauke, XVIII(2), 145–168.
OECD (2014). TALIS 2013 Results: An International Perspective on Teaching and Learning. Paris: OECD Publishing. Retrieved December 12, 2022 from https://doi.org/10.1787/9789264196261-en>
OECD (2016). Innovating Education and Educating for Innovation: The Power of Digital Technologies and Skills. Paris: OECD Publishing.
Pea, R. (2004). The Social and Technological Dimensions of Scaffolding and Related Theoretical Concepts for Learning, Education, and Human Activity. Journal of the Learning Sciences, 13(3), 423-451.
Potkonjak, N. M. (2012). Škola može biti inovativna samo ako ima inovativne nastavnike. U: Godišnjaku Srpske akademije obrazovanja, god. 8, str. 7-15.
Prlić, K. (2021). Mentorska nastava u radu sa darovitim učenicima. Zbornik radova sa međunarodne naučno-stručne konferencije „Daroviti i okruženje – porodično, obrazovno i poslovno”, 111-122. Novi Sad: Udruženje građana Mensa Srbije.
Stoica, I., Moraru, S., Miron, C. (2011). Koncept Maps, a must for the modern teaching-learning process. Romanian Reports in Physics, 63(2), 567–576.
Стратегија развоја образовања и васпитања у Републици Србији до 2030. године ("Службени гласник РС", број 63 од 23. јуна 2021. године).
Стратегијa развоја образовања у Србији до 2020. године ("Службени гласник РС", бр. 107/2012 од 9.11.2012. године).
Стратегија научног и технолошког развоја Републике Србије за период од 2016. до 2020. године – Истраживања за иновације ("Службени гласник РС", број 25 од 9. марта 2016. године).
Стратегија научног и технолошког развоја Републике Србије за период од 2021. до 2025. године „Моћ знања” ("Службени гласник РС", број 10 од 10.02.2021. године).
Fulghum, R. (1988). All I Really Need to Know I Learned in Kindergarten. New York: Villard Books.
Шијаковић, Т., Савић, И. (2022). Почетне перцепције наставника о квалитету дигиталних уџбеника у Србији. Учење и настава, 8(1), 57-74.
Conesa, J. C., Li, B., & Li, Q. (2023). A quantitative evaluation of universal basic income. Journal of Public Economics, 223, 104881.
Burak, D. (2023). The Effect of Risk and Protective Factors on Primary School Students’ COVID-19 Anxiety: Back to School After the Pandemic. Child Indicators Research, 16(1), 29-51.