VAŽNOST LOKACIJE I EKSTERIJERA GRADSKIH HOTELA KAO ELEMENATA ZADOVOLjSTVA GOSTIJU
Sažetak
За статистичку обраду података коришћене су дескриптивна статистичка анализа, т-тест и регресиона анализа.
Poslovna praksa i stavovi turista pokazuju da hotelijerstvo predstavlja primarni faktor razvoja urbanog turizma. Smatra se da, pored ekskluzivnog izgleda objekta, bez prave lokacije, nema ni poslovnog uspeha. Poznaot je da tipičan turista želi da bude u blizini turističke atrakcije do koje će moći da dođe peške. Ovaj rad se bavi uticajem lokacije i eksterijera urbanih hotela na odluku o izboru i ukupno zadovoljstvo hotelskim proizvodom. Istraživanje je sprovedeno u hotelioma dva najveća gradska centra u Srbiji (Beogradu i Novom Sadu). Cilj istraživanja je uvid u realno stanje pozicije lokacije i eksterijera u oceni zadovoljstva gostiju. Za statističku obradu korišćene su deskriptivna statistička analiza, T-test i regresiona naliza.