УЛОГА КОМУНИКАЦИЈЕ У ПРОЦЕСУ ИСТРАЖИВАЊА ТРЖИШТА
Sažetak
Комуникацијом човек покреће стваралаштво, развија идеје, размењује информације, стиче познанства и утиче на свет око себе просторно и временски. Добра комуникација је кључ успеха и веома је битна за опстанак и развој сваког предузећа. Комуникација је један од кључних елемената у истраживању тржишта јер приступ информацијама и истраживачке методе у великој мери зависе од техника и начина пословне комуникације. Ефикасна и ефективна пословна комуникација има суштински значај за успех компанија у данашњем пословном окружењу. Циљ овог рада је да кроз анализу и истраживање утврди колика је улога комуникације у процесу истраживања тржишта.
Reference
- Lehman-DuFrene 2015: Carol Lehman, Debbie DuFrene. Poslovna komunikacija. Data status Beograd
- Wales-Taylor: Luck D. ,Wales D. Taylor. “Marketing Researcs“. Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New Yersey
- Newman-Ober 2013: A. Newman, S. Ober. “Business Communication In Person, In Print. Online. Mason. South-Western
- Hogan-Through 2003: K. Hogan, Cant Get Through. “Eight Barriers to Communication“. Gretna
- Огњанов 2013: Гаљина Огњанов. “Маркетиншке комуникације“. Економски факултет Београд
- Миловановић-Јовановић 2018: Миловановић С., Јовановић З. “Увод у пословну комуникацију“. Академска мисао
- Миловановић 2018: Миловановић С. “Свет пословне комуникације“ Академска мисао
- Bovee - Thill 2012: Bovee C., Thill J. “Савремена пословна комуникација“. Мате д.о.о
- Ламза-Маронић-Главаш 2008: М.Ламза-Маронић, Ј.Главаш. “Пословно комуницирање“. Економски факултет Осјек
- Мандић 2007: Т. Мандић. “Пословна комуникација“. Универзитет Сингидунум Београд
- Милетић 2010: Славомир Милетић. “Истраживање тржишта“. Економски факултет, Приштина-Косовска Митровица
- Котлер-Келер 2006: Филип Котлер, Кевин Келер. “Маркетинг менаџмент“. Дата статус
- Aker-Kumar-Dej 2008: Dejvid Aker, V Kumar, Dzordz Dej. “Маркетиншко истраживање“. Економски факултет Београд
- Ханић 2020: Хасан Ханић. “Маркетинг истраживање“. Београдска банкарска академија
- Solomon-Bamossy-Askegaard-Hogg 2015: М.Solomon G.Bamossy, S. Askegaard, M. Hogg. „Понашање потрошача „.Мате Загреб
- Крис 2004: Крис Вест. “ Истраживање тржишта“. Клио
- Babin- Harris 2012: Babin B. J, Harris E. “Понашање потрошача“. Дата статус Београд
- Schiffman- Kanuk 2004: Schiffman L., Kanuk L. “Понашање потрошача“ Мате Загреб
- Ђелошевић 2016: Ивана Ђелошевић „Детерминанте промена пословања и њихов утицај на управљање савременим маркетингом“,докторска дисертација. Приштина - К. Митровица