ORGANIZACIJA MARKETING LOGISTIKE U FUNKCIJI TRŽIŠNE KONKURENTNOSTI

  • Diona Djurdjević Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, Novi Sad - Sremska Kamenica
  • Branislav Radnović Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, Novi Sad - Sremska Kamenica
  • Milena Ilić Visoka strukovna škola za informacione tehnologije (ITS) Beograd

Sažetak


Biti konkurentan na domaćem, regionalnom ili svetskom tržištu postavlja se kao težnja i cilj poslovanja. Kompanije moraju da budu orijentisane ka neprestanom podizanju nivoa zadovoljstva kupaca i potrošača, jer isključivo na taj način će podizati nivo svoje tržišne konkurentnosti. Potrošač zbog savremenih uslova rada i života, kao i prezasićenosti tržišta, zatim dostupnosti informacija putem Interneta, nema mnogo vremena za kupovinu i odabir, a raspolaže mnoštvom informacija. Savremeni potrošač želi preciznost kada su u pitanju karakteristike proizvoda i tačnost po pitanju isporuka, kao i dostupnost informacija i osoblja nakon kupovine. Uspešno organizovane i koordinisane aktivnosti marketing logistike, te konkurentan nivo servisa potrošača su veoma značajni faktori za ispunjavanje zahteva kupaca i potrošača u savremenim uslovima poslovanja i postizanja tržišne konkurentnosti.

Biografije autora

Diona Djurdjević, Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, Novi Sad - Sremska Kamenica
Docent
Branislav Radnović, Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, Novi Sad - Sremska Kamenica
Vanredni profesor
Milena Ilić, Visoka strukovna škola za informacione tehnologije (ITS) Beograd
Profesor strukovnih studija
Objavljeno
2017/10/25
Broj časopisa
Rubrika
Pregledni članak