POČETNE MARKETING AKTIVNOSTI U MALIM PREDUZETNIČKIM ORGANIZACIJAMA

  • Milan M Gasovic Univerzitet Singidunum, FFKMS
  • Zoran Z Jovanovic Visoka škola Dositej, Beograd
  • Predrag C Gavrilovic Centar za medicinsku informatiku, Beograd

Sažetak


O preduzetništvu se može govoriti kao o kreativnoj aktivnosti pojedinaca, osnivanju sopstvene organizacije, kreiranju i adaptiranju promenama, upravljanju sopstvenim poslovanjem, itd. Ključni cilj svih preduzetničkih organizacija je kreiranje i isporuka vrednosti za kupace/potrošače/klijente, ili korisnike usluga. Za ostvarenje tog cilja oni imaju na raspolaganju širok spektar marketing instrumenata, kao što su: marketing istraživanja, marketing miks program i prodaja. Obim i struktura primene marketing instrumenata, zavisiće od vrste delatnosti, veličine organizacije, tržišne uslovljenosti, očekivanih benefita, kao i iskustva i znanja o mogućnostima koje pružaju marketing metode i tehnike u savremenoj tržišnoj utakmici.

Objavljeno
2018/03/05
Broj časopisa
Rubrika
Pregledni članak