USPEH MARKETINGA SADRŽAJA U TURIZMU: ZNAČAJ TESTIRANJA INSTRUMENTA
Sažetak
Sa usavršavanjem savremenih komunikacionih tehnologija došlo je do razvoja novih načina komunikacije u turizmu čiji uspeh nije uvek jednostavno izmeriti. Predmet ovog rada se zasniva na ispitivanju načina merenja uspeha novih oblika komunikacije koji su danas u marketingu objedinjeni terminom marketing sadržaja. U cilju dobijanja preciznih podataka o uspehu upotrebe nekog oblika marketinga sadržaja u turizmu uočena je neophodnost testiranja mernog instrumenta. Nakon prikaza dosadašnjih saznanja u vezi sa merenjem uspeha marketinga sadržaja, u radu je predstavljen proces testiranja mernog instrumenta (upitnika) zasnovan na empirijskoj metodi čiji rezultati treba da ukažu na konačnu formu mernog instrumenta. Cilj rada je da prikaže značaj ove faze istraživanja u procesu merenja uspeha marketinga sadržaja.
Ključne reči: merenje uspeha marketinga sadržaja, testiranje instrumenta
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).