USPEH MARKETINGA SADRŽAJA U TURIZMU: ZNAČAJ TESTIRANJA INSTRUMENTA

  • Bojana Radenković Šošić
  • Dušan Perić

Sažetak


Sa usavršavanjem savremenih komunikacionih tehnologija došlo je do razvoja novih načina komunikacije u turizmu čiji uspeh nije uvek jednostavno izmeriti. Predmet ovog rada se zasniva na ispitivanju načina merenja uspeha novih oblika komunikacije koji su danas u marketingu objedinjeni terminom marketing sadržaja. U cilju dobijanja preciznih podataka o uspehu upotrebe nekog oblika marketinga sadržaja u turizmu uočena je neophodnost testiranja mernog instrumenta. Nakon prikaza dosadašnjih saznanja u vezi sa merenjem uspeha marketinga sadržaja, u radu je predstavljen proces testiranja mernog instrumenta (upitnika) zasnovan na empirijskoj metodi čiji rezultati treba da ukažu na konačnu formu mernog instrumenta. Cilj rada je da prikaže značaj ove faze istraživanja u procesu merenja uspeha marketinga sadržaja.

Ključne reči: merenje uspeha marketinga sadržaja, testiranje instrumenta

Objavljeno
2016/01/28
Rubrika
Stručni članak