Креирање онлајн курса за енглески језик у медицини: од процене до наставног програма
Sažetak
Енглески језик постао је незамењив у образовном, стручном и пословном контексту, због чега енглески за специјалне намене добија централно место у настави овог језика на терцијарном нивоу учења. Захваљујући интензивном развоју науке и технологије, технолошка средства и ресурси преузимају једну од кључних улога у настави. Због све већих захтева студената у том смислу, интернет је постао изузетно значајан извор ресурса за наставу енглеског у медицини. Међутим, избор одговарајућег онлајн извора који одговара потребама како студената тако и наставника понекад може се може претворити у изузетно захтеван и дуготрајан процес.
Reference
Abdullah, G. (2005) Needs of ESP Learners for Practical English Communication: A Case Study of First Year Students at the Medical College, University of Aden. Unpublished Ph.D Thesis, University of Pune, India.
Dashtestani, R., & Stojkovic, N. (2015). The Use of Technology in English for Sprcific Purposes (ESP) Instruction: A Literature Review . The Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes , 435-456.
Day, J. and Krzanwski, M. (2011) Teaching English for Specific Purposes: An Introduction. Cambridge. Cambridge University Press.
Hubbard, P. (2006) Evaluating CALL Software. Calling on CALL: From theory and research to new directions in foreign language teaching. 313-338.
Hutchinson, T., & Waters, A. (1987), English for Specific Purposes: A learning-centered approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Hyland, K. (2002). Specificity revisited: How far should we go now? English for Specific Purposes 21, 385-395.
Kavaliauskiene, G. (2003). Learning ESP on the Internet: Attitudes and Difficulties. English for Specific Purposes Word, Web-based Journal.
Kung, S. C. & Chuo, T. W. (2002). "Students' Perception of English Learning through ESL/EFL websites." The Internet TESL Journal, 2(1).
Lahti, M., Hätönen, H., Välimäki, M. (2014). Impact of eLearning on nurses’ and student nurses’ knowledge, skills, and satisfaction: a systematic review and meta-analysis. International journal of nursing studies, 51(1), 136-149.
Lavinia, N. (2017) Teaching ESP through the Internet. Case study. "Ovidius" University Annals, Economic Sciences Series, 17 (1), 183-188.
Levy, M., & Stockwell, G. (in press). CALL dimensions: Options and issues in computer assisted language learning. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
Pavel, E. (2014). Teaching English for Medical Purpose. Bulletin of the Transilvania University of Braşov. 7(56), 39-46.
Rahman, M. (2015) English for Specific Purposes (ESP): A Holistic Review Universal Journal of Educational Research. 3(1), 24-31.
Shyamlee, S., & Phil, M. (2012) “Use of Technology in English Language Teaching and Learning”: An Analysis. International Conference on Language, Medias and Culture. vol.33, 150-156.
Simin, S. (2012). The Role of Internet in ESP Contexts. English for Specific Purposes World, 12(35), 1-16.
Vaiciuniene, V., & Uzpaliene, D. (2010) Authentic Resources in Technology-based ESP Learning. Studies about Languages. No.17. 94-98.
Vaiciuniene, V., & Uzpaliene, D. (2012) Authenticity in the Context of Technologically Enriched ESP, SOCIAL TECHNOLOGIES, 2(1), 189–201.
Detalji u vezi sa uređivačkom politikom, uključujući i autorska prava, dostupni su na sajtu SCIndeks.
http://scindeks.ceon.rs/journalDetails.aspx?issn=0354-3293