Импликације примене дијагностичког теста у настави енглеског језика у високом образовању
Sažetak
Овај рад анализира употребу дијагностичког теста за побољшање резултата студената у настави енглеског језика на факултету. Сврха наведеног теста је да наставницима помогне приликом процене нивоа знања енглеског језика и пружи комплетан преглед области језика у којима студенти показују недовољан ниво знања. Након процене знања, путем дијагностичког теста, студенти могу почети да раде на јачању области у којима су показали недовољан ниво знања како би укупно знање енглеског језика значајно унапредили до краја курса.
Reference
Anonym. (2019). Linguapress. Retrieved from https://linguapress.com/inter.html on January 22, 2019.
Bakić-Mirić N. (2012). Significance of Creating a Custom Diagnostic English Language Test in English for Specific Purposes Course at the University of Niš Medical School. Acta Medica Medinae. 15 (1), 15-19.
Brown G. and Yule G. (1999). Teaching the Spoken Language. Cambridge: Cambridge University Press.
Larsen-Freeman D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford: Oxford University Press.
Mousavi SA. (2012). An Encyclopedic Dictionary of Language Testing (5th edition). Tehran: Rahnama Press.
Perrin G. 2009. Diagnostic procedures in English language teaching. Modern English Teacher. 18 (1), 49-54
Richards J. (2009). Language Teaching Matrix: Curriculum, Methodology and Materials. Cambridge: Cambridge University Press.
Willis D. (2009). Doing Task-based Teaching. Oxford: Oxford University Press.
Detalji u vezi sa uređivačkom politikom, uključujući i autorska prava, dostupni su na sajtu SCIndeks.
http://scindeks.ceon.rs/journalDetails.aspx?issn=0354-3293