Импликације примене дијагностичког теста у настави енглеског језика у високом образовању

  • Nataša M. Bakić-Mirić Univerzitet u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici, Filozofski fakultet, Katedra za engleski jezik i književnost
  • Mirjana N. Lončar-Vujnović Univerzitet u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici, Filozofski fakultet, Katedra za engleski jezik i književnost
Ključne reči: teachers||, ||наставници, students||, ||студенти, post-secondary level||, ||високо образовање, English language course||, ||енглески језик, diagnostic test||, ||дијагностички тест,

Sažetak


Овај рад анализира употребу дијагностичког теста за побољшање резултата студената у настави енглеског језика на факултету. Сврха наведеног теста је да наставницима помогне приликом процене нивоа знања енглеског језика и пружи комплетан преглед области језика у којима студенти показују недовољан ниво знања. Након процене знања, путем дијагностичког теста, студенти могу почети да раде на јачању области у којима су показали недовољан ниво знања како би укупно знање енглеског језика значајно унапредили до краја курса.

Reference

Anonym. (2019). Linguapress. Retrieved from https://linguapress.com/inter.html on January 22, 2019.

Bakić-Mirić N. (2012). Significance of Creating a Custom Diagnostic English Language Test in English for Specific Purposes Course at the University of Niš Medical School. Acta Medica Medinae. 15 (1), 15-19.

Brown G. and Yule G. (1999). Teaching the Spoken Language. Cambridge: Cambridge University Press.

Larsen-Freeman D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford: Oxford University Press.

Mousavi SA. (2012). An Encyclopedic Dictionary of Language Testing (5th edition). Tehran: Rahnama Press.

Perrin G. 2009. Diagnostic procedures in English language teaching. Modern English Teacher. 18 (1), 49-54

Richards J. (2009). Language Teaching Matrix: Curriculum, Methodology and Materials. Cambridge: Cambridge University Press.

Willis D. (2009). Doing Task-based Teaching. Oxford: Oxford University Press.

Objavljeno
2019/04/05
Rubrika
Прегледни чланак