Sustainable ecomomy through concepts of viral marketing in sustainable building

  • Ines Petrovic autor
Keywords: marketing viralni marketing odrzivost gradnja inovativnost

Abstract


Smatra se da su osnovne funkcije u kompaniji marketing i inovacije čije su osnovne aktivnosti usmerene na  stvaranje profita. Sve ostalo se posmatra kao trošak. U tom smislu marketing se smatra sektorom čije su aktivnosti obavezne i neophodne u svakoj kompaniji. Savremeno doba je donelo tehnološke revolucije, u kojima se promene dešavaju svakodnevno. Iz tog razloga kompanije imaju težak zadatak da pronađu način koji će biti jedinstven i kreativan kako bi privukli, a potom i zadržali kupce.

Viralni marketing kao tehnika marketinške revolucije u tu svrhu koristi socijalne medije umesto „usmene reči” kako bi se masovno predstavio proizvod potrošačima. Cilj viralnog marketinga je da probudi emociju kod potrošača, da oni njihovu emociju proslede drugima i da se poruka koju su osetili prenosi poput virusa. Iako se često smatra da funkcija marketinga ne mora biti zastupljena u određenim delatnostima i aktivnostima, zelena agenda održivog razvoja i gradnje rado upotrebljava viralni marketing i društvene mreže i na taj način, pored klasičnog posmatranja održivosti kao inovativnog i kreativnog poslovanja i gradnje, koristi tehnoligije, Internet i društvene mreže koje pružaju čitav niz novih mogućnosti za inovativan i kreativan pristup globalnom tržištu.

Published
2025/01/08
Section
Review Paper