Correction: The influence of project teaching on creativity and achievements of students in studying social contents within the subject nature and society (2020, iss. 17, p. )
Abstract
У раду Утицај пројектне наставе на креативност и постигнућа ученика у савладавању друштвених садржаја у предмету природа и друштво, објављеном у броју 17, doi: 10.5937/sinteze9-25402, грешком аутора, нису наведени и коаутори.
Овом приликом се извињавамо ауторима и читаоцима.
Морамо нагласити да је рад пре публиковања достављен на увид и проверу аутору, али је примедба уследила након што је рад публикован.
Copyright (c) 2021 Katarina N Tomić
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).