Pređi na glavni sadržaj Pređi na glavni navigacioni meni Pređi na futer stranice
Specijalna edukacija i rehabilitacija
  • Registracija
  • Prijava
  • Aktuelni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • Info
    • O časopisu
    • Rukopisi
    • Uredništvo
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. Vol. 24 Br. 4 (2025): Specijalna edukacija i rehabilitacija

Objavljeno: 2025/12/15

Originalni naučni članak

    • PDF
    Comparative Analysis of The Impact of Number and Level of Participation in Extracurricular Activities on The Academic Achievement of Students with Special Needs
    Bastiana Bastiana, Kasmawati St, Tatiana Meidina
    323-335
    • PDF
    The sexual self-esteem inventory - short form (SSEI-SF): factor structure of the scale for the Portuguese population
    Liliana Mendes, Levi Leonido, Inês Carvalho, Ana Barbosa, Ana Filipa Martins, Maria de Fátima Ribeiro, Elsa Morgado
    337-352
    • PDF
    Auditory pitch discrimination in a simple melodic structure in children with autism spectrum disorder
    Dajana Rojek Zakić
    353-370
    • PDF
    Samoefikasnost majki dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta
    Snežana Nikolić, Vesna Vučinić, Marija Anđelković, Aleksandra Grbović
    371-386
    • PDF
    Razumevanje i produkcija imenica i glagola kod dece govornika srpskog jezika
    Neda Milošević Dedakin, Bojan Arsenijević
    387-400
    • PDF
    Doprinos različitih komponenata fonološke svesnosti ranom čitanju
    Gordana Čolić, Maja Savić
    401-419
    • PDF
    Obrazovni profil zaposlenih u službi za tretman u zatvorima u Srbiji
    Vera Petrović, Antonija Raspopović
    421-436

Pregledni članak

    • PDF
    Delotvorni programi tretmana za adolescente u sukobu sa zakonom i osvrt na Multisistemsku terapiju
    Sofija Dovijanić, Marija Maljković
    437-452
Jezik
  • English
  • Srpski
PRIJAVI RUKOPIS
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
© Copyright 2025. Centar za evaluaciju u obrazovanju i nauci

Ovo polje je obavezno.
Zatvori  
Obezbeđivanje anonimnosti recenzije

Da bi se osigurala anonimnost autora u recenzentskom postupku, mora se sprečiti to da autor i recenzent saznaju jedan drugom identitet. U vezi s tim, neophodno je:

  1. da su autori obrisali svoja imena u tekstu ponuđenog rada, a imena i naslove svojih referenci u odeljku Literataura ili fusnotama zamenili sa Autor dodajući godinu objavljivanja;
  2. da je autor u dokumentima Microsoft Office-a iz Properties uklonio ličnu identifikaciju (videti pod File u Word-u) koristeći odgovarajuću opciju u glavnom meniju: File > Save As > Tools (ili Options kod Macintosha-a) > Security > Remove personal information from file on save > Save;
  3. da je to isto učinjeno i sa eventualno korišćenim PDF dokumentima, uz upotrebu odgovarajuće opcije koja se u glavnom meniju Adobe Acrobat-a nalazi pod File.