Граматика у интерактивном окружењу учења заснованог на задатку
Sažetak
Један од већих проблема у настави језика јесте развијање граматичке исправности. Овај рад предлаже као адекватно решење употребу технике исправљања грешака на основу функционалне граматике код приступа заснованог на задатку. Сходно наведеном, предлаже се emic (употреба категорија интринзичних језику) функционална граматика глаголске синтагме као и описивање начина на који се ово уклапа у фокусирање на компоненту облика учења заснованог на задатку.
Reference
Azar, B. S. (2011). Fundamentals of English Grammar (4th ed.). Boston, MA: Pearson ELT.
Davis, B. (2016). A Communicative-Competence Syllabus Organized According to Social Institutions. In: Nataša Bakić-Mirić, Going Forward: Recent Developments in Higher Education (pp. 31-46). Newcastle-on-Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
Ellis, R. (2005). Instructed Second Language Aqquisition: A Literature Review. Auckland: New Zealand Ministry of Education.
Franklin, K. J. (1996, November 27). K. L. Pike on Etic vs. Emic: A Review and Interview. Retrieved from SIL.org: http://www-01.sil.org/klp/karlintv.htm
Halliday, M. A., & Matthiessen, C. M. (2004). An Introduction to Functional Grammar (3rd ed.). London: Hodder Arnold. Retrieved July 17, 2017, from http://www.uel.br/projetos/ppcat/pages/arquivos/RESOURCES/2004_HALLIDAY_MATTHIESSEN_An_Introduction_to_Functional_Grammar.pdf
Krashen, S. D., & Terrell, T. D. (1983). The Natural Approach. New York: Alemany Press.
Larsen-Freeman, D. (2001). Teaching Grammar. In: M. Celce-Murcia (Ed.), Teaching English as a Second or Foreign Language (pp. 251-266). Boston: Heinle & Heinle.
Swain, M. (2000). The Output Hypothesis and Beyond: Mediating Acquisition through Collaborative Dialogue. In: J. P. Lantolf (Ed.), Sociocultural Theory and Second Language Learning (pp. 97-114). Oxford: OUP.
Vella, J. (2002). Learning to Listen, Learning to Teach: The Power of Dialogue in Educating Adults. San Francisco: Jossey-Bass.
Willis, D., & Willis, J. (2007). Doing Task-based Teaching. Oxford: OUP.
Detalji u vezi sa uređivačkom politikom, uključujući i autorska prava, dostupni su na sajtu SCIndeks.
http://scindeks.ceon.rs/journalDetails.aspx?issn=0354-3293