VISUAL-EMOTIONAL ELEMENTS OF FOLK DANCE IN THE STRUCTURE OF PUPILS' WRITING
Abstract
Familiarizing the pupils with the concept of folk dance. Folk dance as a part of folk lore. The elements of folk dance (music, song, costume, coreography). Observing integral elements. Syncretism. Describing observed and experienced phenomena. Description of dynamic artistic image. Description of folk dance introduces pupils for observation and appreciation. First to be described are easily observable, dominant elements, to be followed by other details which can be observed by pupils and which are conditional on their psychical and emotional abilities.
References
Миларић, В, (1969). Дечје језичко стваралаштво,Нови Сад: Културни центар
Јовановић, М.Р. (2008). Аспекти игре у балканским књижевностима, у: Изазвана реч, Београд: Штампа Мрљеш
Висинко, К. (2005). Дјечја прича, Загреб: Школска књига
Антонијевић, Д. (1986). Византијско играчко наслеђе. Народно стваралаштво: фолклор, XXV(1–4), 51–70.
Panić, V. (2005). Psihologija i umetnost. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
Нешић, Б. (2000). Развијање перцептивних способности ученика (Том 2). Ниш: Филозофски факултет.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).