CORRECTION AND EVALUATION THE KNOWLEDGE OF THE ORTHOGRAPHIC NORM IN THE PRACTICAL WORK OF TEACHING
Abstract
We exam what status have orthographic mistakes in correction and evaluation the essays of the high school students. We analyzed 120 notebooks, that is 350 essays from subject Serbian language and literature in Republic of Serbia. The aim was to analyze the ways of correction that teachers use in these essays. Among all we think through the importance, methodical ways and developing the ability of correction of essays. Hypothesis was that the value of the orthography became less important in practical work of teaching and it has influenced on the teaching, understanding and behaving of the students. The orthographic mistakes are not shown all, the methodology of correction of the mistakes lacks, and the evaluation of essays is not always due to the orthographic mistakes, other irrelevant things may affect it. The teachers do not check the improvement of the students and also do not check correction of essays of the students in high school. Actually the correction and evaluation of essays are superficial and automatic. In this work there are suggestions as a solution of this problem.
References
Брборић, В. (2004). Правопис српског језика у наставној пракси. Београд: Филолошки факултет.
Вучковић, М. (1993). Методика наставе српског језика и књижевности у млађим разредима основне школе : за студенте педагошке академије. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Илић, П. (1998). Српски језик и књижевност у наставној теорији и пракси : методика наставе. Нови Сад: Змај.
Николић, М. (1988). Методика наставе српскохрватског језика и књижевности. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Николић, М. (1992). Методика наставе српског језика и књижевности. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Пешикан, М., Јерковић, Ј., & Пижурица, М. (2010). Правопис српскога језика. Нови Сад: Матица српска.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).