SAVREMENE TENDENCIJE NA MEĐUNARODNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU

  • Tatjana Bošković Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
  • Mila Mihajlović Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Ključne reči: international tourist market||, ||međunarodno turističko tržište, tourism demand||, ||turistička tražnja, tourist supply||, ||turistička ponuda, development||, ||razvoj, selective tourism forms||, ||selektivni oblici turizma, rural tourism||, ||ruralni turizam,

Sažetak


Predmet istraživanja u radu je međunarodno turističko tržište. Cilj istraživanja je uočavanje najznačajnijih promena i tendencija kako na strani turističke tražnje tako i na strani ponude. Globalni turistički trendovi su uticali na  pojavu i razvoj selektivnih oblika turizma među kojima ruralni turizam zauzima značajno mesto.

Biografije autora

Tatjana Bošković, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Novi Sad Business School
Mila Mihajlović, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Novi Sad Business School

Reference

Bošković, T. (2012). Ekonomski efekti razvoja turizma u ruralnim područjima Srbije. Škola biznisa, 2, 29-34.

Bošković, T. (2013). Turizam kao razvojna prednost ruralnih područja Vojvodine. doktorska disertacija.

Horwath consulting HTL. (2009). Strategija razvoja ruralnog turizma Splitsko-dalmatinske Županije - konačni izvještaj.

Zagreb, H. C. & Ekonomski fakultet Beograd. (2005). Strategija turizma Republike Srbije-prvi fazni izveštaj. Beograd: Ministarstvo trgovine, turizma i usluga Republike Srbije.

Popesku, J. Ključna pitanja razvoja ruralnog turizma. Preuzeto sa http://www.cenort.rs/?page_id=78

Todorović, M., & Štetić, S. (2009). Ruralni turizam. Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet.

UNWTO. (2016). Tourism Highlights. doi:10.18111/9789284418145

Objavljeno
2016/11/01
Rubrika
Pregledni članak