SAVREMENE TENDENCIJE NA MEĐUNARODNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Sažetak
Predmet istraživanja u radu je međunarodno turističko tržište. Cilj istraživanja je uočavanje najznačajnijih promena i tendencija kako na strani turističke tražnje tako i na strani ponude. Globalni turistički trendovi su uticali na pojavu i razvoj selektivnih oblika turizma među kojima ruralni turizam zauzima značajno mesto.
Reference
Bošković, T. (2012). Ekonomski efekti razvoja turizma u ruralnim područjima Srbije. Škola biznisa, 2, 29-34.
Bošković, T. (2013). Turizam kao razvojna prednost ruralnih područja Vojvodine. doktorska disertacija.
Horwath consulting HTL. (2009). Strategija razvoja ruralnog turizma Splitsko-dalmatinske Županije - konačni izvještaj.
Zagreb, H. C. & Ekonomski fakultet Beograd. (2005). Strategija turizma Republike Srbije-prvi fazni izveštaj. Beograd: Ministarstvo trgovine, turizma i usluga Republike Srbije.
Popesku, J. Ključna pitanja razvoja ruralnog turizma. Preuzeto sa http://www.cenort.rs/?page_id=78
Todorović, M., & Štetić, S. (2009). Ruralni turizam. Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet.
UNWTO. (2016). Tourism Highlights. doi:10.18111/9789284418145
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).