STANDARDIZACIJA USLUGA KAO PREDUSLOV ZA PREVAZILAŽENJE JAZA IZMEĐU OČEKIVANOG I PERCEPIRANOG KVALITETA U HOTELIJERSKOM POSLOVANJU

  • Aleksandra Vujko Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
  • Marko D Petrović Geografski institut ”Jovan Cvijić”, SANU
  • Tamara Gajić Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
  • Vladimir Jovanović Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
  • Slavica Jovanović Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad

Sažetak


Standardizacija usluga u hotelijerstvu predstavlja ključ uspeha svakog hotelskog poslovanja, a osnovni cilj uvođenja standarda u hotelsku industriju predstavlja tendenciju hotelijera da se preduhitri jaz između očekivanog i percepiranog kvaliteta hotelskih usluga. Model po kome je rađeno istraživanje razvijen je na osnovu SERVQUAL modela, a istraživanje je sprovedeno među 211 gostiju u tri novosadska hotela u toku 2016. godine. Ovim istraživanjem se došlo do zaključka da je diskrepancija izrazito negativna, a da je najbolji način za prevazilaženje jaza uvođenje standarda u hotelsko poslovanje.

 

Biografije autora

Aleksandra Vujko, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Turizam i hotelijerstvo
Marko D Petrović, Geografski institut ”Jovan Cvijić”, SANU
Turizam
Tamara Gajić, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Turizam i hotelijerstvo
Vladimir Jovanović, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Turizam i hotelijerstvo
Slavica Jovanović, Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad
Turizam i hotelijerstvo
Objavljeno
2018/03/28
Rubrika
Originalni naučni članak