ELEKTRONSKO UČENJE U POSLOVANJU

  • Marta Woźniak-Zapór Krakovska akademija „Andrej Frič Modževski“
Ključne reči: E-learning in Business||, ||elektronsko učenje u poslovanju, E-learning||, ||elektronsko učenje, Trainings||, ||obuka, employee education||, ||edukacija zaposlenih,

Sažetak


Obuka za zaposlene povećava efikasnost rada i zbog toga kompanije treba da ulažu u profesionalni razvoj svojih zaposlenih. Shvatanje neophodnosti obuke je, međutim, samo početak. Izbor odgovarajuće obuke ostavlja mnogo prostora za sumnju. Ipak, izbor metoda obrazovanja je najteži deo procesa. Pored tradicionalne obuke – koja je i dalje najpopularnija – Internet obuka dobija na popularnosti. Izbor između elektronskog učenja i tradicionalne obuke čini se komplikovanim. Zavisi od mnogo faktora - veličine preduzeća i njegovih potreba. Malo preduzeće koje treba obuku za nekoliko zaposlenih zahtevaće potpuno različita rešenja od korporacije, koja imajući stotine ili hiljade zaposlenih za obuku, možda će smatrati korisnim da organizuje internu obuku, informacioni i komunikacioni sistem. Ovaj članak prikazuje prednosti i mane tradicionalne i obuke elektonskog ​​učenja, koje treba uzeti u obzir od strane kompanija koje biraju metode obuke svojih zaposlenih.

 

Reference

Dąbrowski, M. (2008). Analiza pomiaru efektywności kosztowej procesów e-learningowych. Od re dak cji, 18.

Hyla, M. (2007). Przewodnik po e-learningu. Wolters Kluwer Polska.

ROI calculator for e-learning. Retrieved from www.prestines.com/calculators/roi-e-learning/index.php, 2013 Sep 23.

Zając, M. (2009). European research into e-learning – key development factors. Bulletin of Leonardo da Vinci Programme, 1(4). Retrieved from http://www.cren.pl/uploaded-files/zajac_badania-europejskie.pdf, 2013 Sep 21.

Objavljeno
2014/02/28
Rubrika
Pregledni članak