PROGRAMI LOJALNOSTI U HOTELIJERSTVU NA PRIMERU HOTELA HOLIDAY INN SUSCHEVSKY

  • Violeta Tošić
  • Miloš Tucović
  • Teodora Tošić
Ključne reči: lojalnost potrošača, programi lojalnosti, hoteli

Sažetak


У овом раду биће представљен један од основних аспеката формирања сталних приоритета компаније ‒ лојалност потрошача, на примеру хотелског тржишта у Руској Федерацији. Хотелско тржиште у Руској Федерацији је у развоју и има значајан потенцијал даљег раста. Ову чињеницу потврђује повећан број улагања, о чему говори појављивање на тржишту великих међународних хотелских ланаца попут The Rezidor Hotel Group, InterContinental Hotels Group, Marriott International.

Истраживање, анализе и стални рад на постизању лојалности потрошача важна су тема међу водећим маркетиншким стручњацима. Тачније, тема програма лојалности којим компанија обезбеђује сталне потрошаче, а самим тим остварује и сопствени раст и развој, веома је актуелна. У складу с тим, изабрана је тема која представља поменуту анализу на потпуно другом, за нас неконкурентном тржишту, која може донети занимљиве и важне примере и закључке који се даље могу имплементирати и у нашој средини.

 

Reference

1. Барјактаровић, Д. (2018). Управљање квалитетом у хотелијерству. Београд: Универзитет Сингидунум
2. Berman, B. (2006).Developing an Effective Customer Loyalty Program. California Managment Review. Презето са: https:// www.researchgate.net/publication/270024323_ Developing_an_Effective_Customer_Loyalty_Program [преузетодана 10.08.2021.]
3. Bernazzani, S. (2018).Customer Loyalty: The Ultimate Guide.Преузето са: https://blog.hubspot.com/service/customer-loyalty [преузето дана 01.08.2021.]
4. Butscher, S. A. (2016). Customer Loyalty Programmes and Clubs, 2nd Edition. Abingdon: Routledge. Преузето са: https://www.perlego.com/book/1570698/customer-loyalty-programmes-and-clubs-pdf[преузето дана 01.08.2021.]
5. Вељковић, С. (2011). Маркетингуслуга. Београд: Економскифакултет
6. ДашићГ.,Петрушић И., Радосавац А. (2019). Карактеристикепрограмалојалности у сегментумалопродајенафте и нафтинихдериватенатериторијиРепубликеСрбије. Универзитетодбране у Београду: Војнодело, вол. 71, бр.3, стр. 256—269. Преузето са: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0042-8426/2019/0042-84261903256D.pdf[преузето дана 20.08.2021.]
7. Magatef , S., G.,Tomalieh, E. F.(2015). The Impact of Customer Loyalty Programs on Customer Retention. International Journal of Business and Social Science, Vol. 6, No. 8(1). Преузето са: https://ijbssnet.com/journals/Vol_6_No_8_1_August_2015/8.pdf[преузетодана 10.08.2021.]
8. Маричић, В. (2011). Понашање потрошача. Београд: Економски факултет
9. Милисављевић М., Маричић Б., и Глигоријевић М. (2012). Основи маркетинга (5. издање), стр. 51. Београд: Центар за издавачку делатност Економског факултета Универзитета у Београду
10. Oliver, R.L (1999). Whence Consumer Loyalty?, Journal of Marketing, Vol. 63 (Special Issue 1999). Преузето са: https://foster.uw.edu/wp-content/uploads/2016/07/12_Oliver_1999.pdf[преузето дана 01.08.2021.]
11. Singh R., Khan I. (2012). An Approach to Increase Customer Retention and Loyalty in B2C World. International Journal of Scientific and Research Publications, Volume2, Issue 6. Преузето са: http://www.ijsrp.org/research_paper_jun2012/ijsrp-June-2012-40.pdf[преузетодана 12.08.2021.]
12. Живковић, Р.,Гајић, Ј. (2019). Понашањепотрошача. Београд: УниверзитетСингидунум
13. Буракова, Д. А. (2016). Формирование лояльности потребителей регионального перевозчика: магистерская диссертация. Екатеринбург: Институт Высшая школа экономики и менаджмента. Преузето са: https://elar.urfu.ru/bitstream/10995/44477/1/m_th_d.a.burakova_2016.pdf [преузето дана 01.08.2021.]
14. Эльяшевна, А. И. (2016). Управление потребительской лояльностью в сфере гостиничных услуг в Москве. Москва: Высшая школа экономики
15. Др Виолета Тошић, Маркетинг у туризму, Висока туристичка школа струковних студија Београд, 2013.
Objavljeno
2021/12/27
Rubrika
Članci