Istorijska analiza i heuristika u funkciji edukacije štabova za vanredne situacije

  • Paun J. Bereš
  • Kristian P. Bereš
  • Sreten S. Cvetković
  • Radovan M. Jazić
Ključne reči: staff||, ||štab, Problem-solving||, ||rešavanje problema, Localization||, ||lokalizacija, heuristics||, ||heuristika,

Sažetak


U ovom radu prezentira se rešavanje problema donošenja adekvatnih odluka u vanrednim situacijama i vanrednom stanju primenom istorijske analize i heuristike sa posebnim osvrtom na primenu heurističkog modela edukacije timova – štabova za vanredne situacije.  Namenjeno je komandnom i nastavnom kadru civilne odbrane – lokalnim samoupravama (načelnicima upravnih okruga, gradonačelnicima i predsednicima opština ,komandantima) i sistemu zaštite i spasavanja (Sektoru za vanredne situacije).

Istorijska analiza i heuristički pristup rešavanju problema  treba da omogući komandnom kadru od lokalnog do nacionalnog nivoa donošenje adekvatnih odluka u vanrednim situacijama po proglašenju vanredne situacije i vanrednog stanja na delu teritorije ili celoj teritoriji Republike Srbije, kao i da ukaže na neophodnost koordinacije između lokalnog i nacionalnog nivoa.

 

Biografija autora

Paun J. Bereš

Objavljeno
2015/03/24
Rubrika
Originalni naučni radovi