RAZUM U SENCI AFEKTA ILI NOVO LICE NOVIH MEDIJA
Zizi Papacharissi, Affective Publics: Sentiment, Technology, and Politics. New York, NY: Oxford University Press, 2015.
Ključne reči:
prikaz knjige, afekt, mediji, twitter
Sažetak
Prikaz knjige:
Zizi Papacharissi, Affective Publics: Sentiment, Technology, and Politics. New York, NY: Oxford University Press, 2015.
Reference
Zizi Papacharissi, Affective Publics: Sentiment, Technology, and Politics. New York, NY: Oxford University Press, 2015.
Objavljeno
2021/12/27
Broj časopisa
Rubrika
Prikaz
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dijele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) prije ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmjeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).