Pređi na glavni sadržaj Pređi na glavni navigacioni meni Pređi na futer stranice
Specijalna edukacija i rehabilitacija
  • Registracija
  • Prijava
  • Aktuelni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • Info
    • O časopisu
    • Rukopisi
    • Uredništvo
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. Vol. 15 Br. 3 (2016): SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA

Objavljeno: 2016/12/09

Originalni naučni članak

    • PDF
    EXECUTIVE FUNCTIONS AND INTELLIGENCE IN TYPICALLY DEVELOPING CHILDREN
    Nataša Buha, Milica Gligorović
    • PDF
    DA LI JE ČAŠA POLUPRAZNA ILI POLUPUNA: SOCIODEMOGRAFSKE VARIJABLE I VRSTA OMETENOSTI KAO DETERMINANTE NADE KOD OSOBA S OMETENOŠĆU
    Nada Dragojević, Marija Čolić, Ivona Milačić Vidojević
    • PDF
    ODNOS IZMEĐU PARALINGVISTIČKIH SPOSOBNOSTI I SOCIJALNIH VEŠTINA KOD ODRASLIH OSOBA SA LAKOM I UMERENOM INTELEKTUALNOM OMETENOŠĆU
    Mirjana V Đorđević, Nenad Glumbić, Branislav Brojčin
    • PDF
    INFLUENCE OF INHIBITORY CONTROL ON PLANNING ABILITIES IN CHILDREN WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITY
    Milica Gligorović, Nataša Buha
    • PDF
    KARAKTERISTIKE UPOTREBE INTERNETA KAO SREDSTVA PERCIPIRANE REDUKCIJE STRESA KOD STUDENATA MEDICINSKIH NAUKA
    Darko Hinić, Jelena Jović, Dragana Ignjatović Ristić
    • PDF
    FAKTORI USPEŠNE KOORDINACIJE POKRETA KOD UČENIKA S LAKOM INTELEKTUALNOM OMETENOŠĆU
    Mirjana Japundža-Milisavljević, Aleksandra Đurić-Zdravković, Sanja Gagić

Pregledni članak

    • PDF
    SAVREMENA SHVATANJA SELEKTIVNOG MUTIZMA
    Sanja Dimoski
Jezik
  • English
  • Srpski
PRIJAVI RUKOPIS
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
© Copyright 2025. Centar za evaluaciju u obrazovanju i nauci

Ovo polje je obavezno.
Zatvori  
Obezbeđivanje anonimnosti recenzije

Da bi se osigurala anonimnost autora u recenzentskom postupku, mora se sprečiti to da autor i recenzent saznaju jedan drugom identitet. U vezi s tim, neophodno je:

  1. da su autori obrisali svoja imena u tekstu ponuđenog rada, a imena i naslove svojih referenci u odeljku Literataura ili fusnotama zamenili sa Autor dodajući godinu objavljivanja;
  2. da je autor u dokumentima Microsoft Office-a iz Properties uklonio ličnu identifikaciju (videti pod File u Word-u) koristeći odgovarajuću opciju u glavnom meniju: File > Save As > Tools (ili Options kod Macintosha-a) > Security > Remove personal information from file on save > Save;
  3. da je to isto učinjeno i sa eventualno korišćenim PDF dokumentima, uz upotrebu odgovarajuće opcije koja se u glavnom meniju Adobe Acrobat-a nalazi pod File.